Monday 2 September 2013

Admiralty House Park

Hello guys!

Me and my husband didin't know how to spend this beautiful sunny Monday so we decided to sightsee  what we have never seen before. We chose to go to the Admiralty House Park and it was a good choice. This small park is a short ride from Hamilton so it is easy to get there (you can take bus number 4). Admiralty House Park has a small beach where water is very calm and safe for young kids. We saw a couple local kids playing around and swimming. I'd recommend wearing good shoes because there is a lot of caves and tunnels to explore.

I heard that its a good place to cliff jump, swim into a caves and rock climb. Remember to take a camera with you because there is great opportunity to make pictures, good shoes (I haven't but I probably feel more comfortable if I wear good shoes) and a flash light (you can't explore caves without them- trust me)

I was jealous about this guys down (remember to wear your swimsuit all the time)

Believe me that you can sit there and think about life for a few hours.

You can get inside these caves!



This reminds me of some movie about caves where people ate some creature. I swear no more horrors.



Watch out for spiders




xoxo
LoveMessages

----------------------------------------------
Witam wszystkich odwiedzających mój blog

Dziś z mężem postanowiliśmy zwiedzić coś nowego. Wybór padł na Admiralty House Park i to był strzał w dziesiątkę. Ten mały park kryje w sobie bogactwo fauny i flory, małą czystą plażę no i skalne tunele do odkrycia. Nie stety nie mieliśmy z sobą latarki więc nie mogliśmy sobie pozwolić na wejście w głąb jaskini. Mrok jaki tam panował był przerażający. No i bałam się też wpaść w jakąś dziurę. Ja zawsze mam w głowie, że coś poważnego mi się stanie przez to jestem przesadnie ostrożna.

Pozdrawiam
LoveMessages

2 comments:

  1. W takich widokach można się zakochać. Na prawdę żałuję, że nie mogę zobaczyć tego na własne oczy, ale może kiedyś. Mam taką nadzieję.

    Bardzo ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam.

    http://nomatterwhoyouare333.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Po zdjęciach widzę, że park na prawdę jest niesamowity. Niestety mi już skończyły się wakacje więc na zwiedzenie go będę musiała czekać aż rok. No cóż, mam nadzieję, że warto poczekać. Jeśli mogłabym wiedzieć to w jakiej miejscowości jest ten park?

    littlesmilefate.blogspot.com

    ReplyDelete